ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ (ЧЗВ)


Въпрос: Кога ще бъде изпратена поръчката ми?

Отговор: Поръчките се обработват обикновено в рамките на 24 – 48 часа от получаването им през работни дни, ако не е посочено друго в описанието на продукта или в потвърдителния ви имейл.

 

Въпрос: За колко време ще пристигне поръчката ми?

Отговор: Поръчките в ЕС пристигат в рамките на 1 – 5 работни дни от изпращането им. Поръчките извън ЕС обикновено пристигат до 6 работни дни от изпращането им. Понякога международните поръчки се забавят на границите, което удължава срока на получаване. Ако желаете по-бърза доставка, моля, свържете се с нас на [email protected].

 

Въпрос: Колко струва превозът?

Отговор: Нашата стандартна цена е 20 € (обикновен превоз) или 30 € (експресен превоз).

 

Въпрос: Как ще изпратите стоките ми?

Отговор: Всички обикновени поръчки под 50 кг. се превозват с UPS или TNT. Всички доставки са с възможност за проследяване.

 

Въпрос: Може ли поръчката ми да бъде взета от собствен спедитор?

Отговор: Само при особени случаи закупените стоки могат да бъдат получени директно от нашия склад. За повече информация, моля, свържете се с нас на [email protected].

 

Въпрос: Ще получа ли фактура?

Отговор: Да, всички поръчки включват фактура. Фактурата ще бъде изпратена заедно с вашия номер за проследяване при изпращане на поръчката ви. За копия от фактурата, моля, свържете се с нас на [email protected].

 

Въпрос: Представлявам регистрирана по ДДС фирма. Трябва ли да плащам данъци?

Отговор: Ако сте регистрирана по ДДС фирма в държава членка на ЕС, вие сте освободени от ДДС. При плащане трябва да предоставите вашия номер по ДДС. Също така вашите документи по ДДС могат да бъдат предоставени с покупката и въведени ръчно. Ако имате въпроси относно освобождаване от ДДС, моля, свържете с нас на [email protected].

 

Въпрос: Може ли поръчката ми да бъде изпратена на адрес, различен от адреса на фактуриране?

Отговор: Винаги можете да изберете алтернативен адрес. Ако желаете това, моля, уверете се, че сте посочили желания адрес за доставка във вашата поръчка.

 

Въпрос: Какво трябва да направя при възникване на проблем с продукта ми?

Отговор: Всички продукти включват стандартна 90-дневна гаранция (или друг гаранционен период, договорен в писмен вид). В случай че вашият продукт прояви дефект по време на гаранционния период, моля, свържете се с нас на [email protected].

След като получим известие за вашия дефектен продукт, вие ще получите на електронната си поща номер на Разрешение за връщане на стоки с инструкции за превоз. Формулярът за връщане на стоки трябва да бъде върнат заедно със стоките и номерът на Разрешението трябва да бъде ясно написан върху опаковката на връщаните стоки. След одобряване на вашата рекламация ще ви бъде изпратен подобен (недефектен) продукт. Ако не сме в състояние да осигурим замяна на продукта, вашата сума ще бъде възстановена.

 

Въпрос: Правя покупки за повече от 25 000 EUR на година. Мога ли да получа специална отстъпка?

Отговор: Да, ние с удоволствие правим специални отстъпки на корпоративните си клиенти, които закупуват стоки за повече от 25 000,00 евро на година. Свържете се със [email protected] за допълнителна информация.

 

Въпрос: Имам запитване за множество продукти от Kimbrer Computer. Мога ли да получа оферта?

Отговор: Ние можем да изготвим специална оферта за големи поръчки. Моля, свържете се с нас на [email protected], където ние се стремим да отговорим на всички запитвания в рамките на часове. Евентуално можете да се свържете с нас по телефона на +45 72 440 277.

 

Въпрос: Търся продукт, който не е в списъка на kimbrer.com. Извършвате ли доставка на продукти, които не са в списъка на уебсайта?

Отговор: Разбира се! Моля, изпратете вашата заявка на [email protected] и ние ще проверим дали можем да ви доставим продукта на подходяща цена. Ние непрекъснато добавяме нови продукти на нашия сайт, затова моля, проверявайте периодично предлаганите от нас продукти.